PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Software Development Team Manager <=

  • 1. Data: 2021-10-23 15:00:03
    Temat: Kraków => Software Development Team Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to jeden z liderów na rynku automatyzacji i optymalizacji
    procesów biznesowych (procesy logistyczne, automatyzacja
    produkcji, systemy sieciowe) dla największych polskich i
    globalnych marek produkcyjnych, logistycznych czy finansowych.

    *****
    ***** Software Development Team Manager
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Kierowanie zespołem programistów w zakresie projektowania,
    rozwoju, kodowania, testowania i debugowania aplikacji
    * Wyznaczacznie zadań oraz terminów realizacji zgodnie z wymaganiami
    harmonogramów projektów
    * Monitorowanie i kontrola postępów realizacji zadań, terminów
    oraz jakości oprogramowania
    * Analizowanie, tworzenie, aktualizowanie specyfikacji produktów oraz
    wymagań biznesowych dla oprogramowania
    * Dbanie o wysoką jakość dokumentacji
    * Zarządzanie procedurami i procesami stosowanymi podczas tworzenia
    oprogramowania
    * Zapewnienie profesjonalnych standardów rozwoju i jakości
    * Wyznaczanie standardów pracy i dobór odpowiednich narzędzi
    * Zarządzanie rozwojem zawodowym, umiejętnościami i wiedzą
    członków zespołu
    * Udział w procesach rekrutacyjnych i wdrożeniowych nowych
    członków zespołu
    * Reprezentowanie zespołu na spotkaniach wewnętrznych oraz z
    klientami
    * Bliska wspópraca z zespołami architektów, wdrożeniowców oraz
    kadrą zarządzającą
    * Przygotowywanie budżetów i harmonogramów dla projektów
    deweloperskich
    * Przygotowywanie raportów i propozycji dla wyższej kadry
    zarządzającej

    ***** Nasze super wymagania:

    * Udokumentowane doświadczenie w kierowaniu zespołami
    programistycznymi
    * Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej, pisemnej i
    werbalnej
    * Silne umiętności przywództwa i rozwiązywania problemów
    międzyludzkich
    * Umiejętność szybkiej analizy i oceny złożoności aplikacji,
    systemów
    * Doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu i integracji rozwiązań
    softwareowych
    * Umiejętność rozwiązywania problemów technologicznych
    * Doświadczenie z .Net, .Net Core Framework, MS SQL, JIRA, BitBucket,
    Bamboo, Kibana
    * Doświadczenie w metodologiach Agile, takich jak Scrum, Kanban i
    DevOps
    * Doświadczenie w budowaniu bazy wiedzy
    * Doświadczenie w pracy zdalnej z zespołami
    * Doświadczenie na wszystkich poziomach procesu zatrudniania
    specjalistów ds. rozwoju oprogramowania i QA
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację (B2/C1)

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie i dowolną formę zatrudnienia
    * Pracę w SCRUM
    * Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, multikafeterię
    MyBenefit
    * Dofinansowanie do lekcji angielskiego w biurze
    * Integracje, wydarzenia sportowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2110