PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior Software QA Engineer <=

  • 1. Data: 2016-09-23 10:30:02
    Temat: Kraków => Senior Software QA Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client - a premier consulting organization focused exclusively
    on solving the toughest data challenges for information intensive
    businesses across the world, we are looking for a talented QA
    Engineer to join Research & Development department

    *****
    ***** Senior Software QA Engineer
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Performing functional and integration testing of software components
    and solutions
    * Test automation for web application, batch programs and distributed
    systems
    * Integral involvement with a small team of passionate and dedicated
    software engineers
    * Working on innovative tools and platforms to solve the most
    challenging data integration problems

    ***** Must have:

    * Very good knowledge of software testing methodologies
    * Familiarity with software testing tools (e.g. Selenium, JMeter,
    etc.)
    * 3+ years of experience in software QA ( experience in a senior role
    preferable)
    * Familiarity in standard scripting languages (bash etc.)
    * SQL and database concepts experience (intermediate or better)
    * Effective oral and written English
    * Good communication skills

    ***** Nice to have:

    * Databases development and data testing
    * ETL and Data Warehousing (technologies like Ab Initio, Informatica,
    DataStage, Teradata)

    ***** Benefits offered:

    * Attractive salary package reflecting candidate's skills and
    experience
    * Flexible, energetic, informal work environment
    * Freedom to choose tools and technologies while working on assigned
    tasks
    * Choose from many benefits: Medical insurance, Multisport card,
    English lessons etc.
    * Use fun room, library, fully equipped kitchen and other facilities

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1609
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=0fb00744e8b8d4c7a34baa2ad08beab7