PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => IT Project Manager <=

  • 1. Data: 2021-09-22 12:00:03
    Temat: Kraków => IT Project Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest software house świadczący kompleksowe usługi
    informatyczne. Firma wdraża niestandardowe i przyjazne dla
    użytkownika rozwiązania dla przedsiębiorców z różnych
    branż. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

    *****
    ***** IT Project Manager
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Realny wpływ na planowanie, sposób realizacji projektów,
    proponowanie i wprowadzanie niezbędnych zmian w projektach
    współpracując bezpośrednio z managementem firmy
    * Wdrażanie doświadczenia w planowanie i zarządzanie zespołami
    realizującymi Twoje projekty dbając o efektywność i
    zaangażowanie pracowników, biorąc udział w procesie
    rekrutacji, wynagradzaniu jaki i planowaniu ich rozwoju
    * Współpraca z Klientami, projektowanie i ustalanie
    najkorzystniejszych rozwiązań oraz raportowanie działań
    * Rozwijanie swoich umiejętności zarządzania projektowego również
    od strony budżetowej
    * Uczestniczenie w opracowywaniu strategii i planów operacyjnych
    firmy

    ***** Nasze super wymagania:

    * Doświadczanie (min. 2 lata) w prowadzeniu projektów IT end-to-end
    * Analityczne myślenie i doświadczenie w zarządzanie ryzykiem
    * Umiejętność komunikacji, współpracy oraz kierowania
    różnorodnymi zespołami,
    * Wiedza w zakresie Project management
    * Znajomość JIRA, Scrum, Agile
    * Umiejętność dobrego posługiwania się językiem angielskim w
    mowie i piśmie

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość:
    ** Trello,
    ** Figma,
    ** Miro.

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie na dowolną umowę (uop,B2B)
    * Samodzielność w przeprowadzaniu projektów
    * Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy jak i sposób jej działania
    * Udział w wartościowych szkoleniach
    * Biuro zlokalizowane w centrum Krakowa,
    * Możliwość pracy zdalnej (praca z biura 2-3 dni w miesiącu)
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta MultiSport
    * Elastyczne godziny pracy

    Aplikuj tu / Send your CV: