PracaGrupypl.praca.szukana › Koordynator sprzedaży GSM-Polska zachodnia

  • 1. Data: 2003-05-30 10:45:06
    Temat: Koordynator sprzedaży GSM-Polska zachodnia
    Od: "Wakat" <w...@p...onet.pl>

    DYSTRYBUTOR TELEFONII KOMÓRKOWEJ /renomowany-z kapitałem obcym/ poszukuje
    KOORDYNATORA REGIONALNEGO

    /Region Gorzów Wlkp, Poznań, Wrocław lub inne miasta Polski zachodniej)
    Biuro główneWarszawa

    Prosimy przesyłać CV w języku angielskim i polskim na adres
    w...@w...com.pl

    Obowiązki:

    - nadzór nad punktami sprzedaży w regionie
    - realizowanie określonych celów sprzedazy
    - zarządzanie zespołem sprzedawców w salonach sprzedazy
    - działaność promocyjna
    - realizacja planów budzetowych
    - zatrudnianie, szkolenie i ocena pracy personelu

    Oczekujemy:

    -znajomości rynku telefonii komórkowej
    - operacyjnego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą
    -zdolności zarządzania ludźmi, nawiązywanie kontaktów i budowania relacji z
    osobami na róznych szczeblach organizacji
    -umiejętności przekonywania, przekazania wiedzy klientom
    - konskewencji w wytrwałości w osiąganiu celów
    - dyspozycyjności, gotowości do podróży po kraju
    - dobrej znajomości języka angielskiego