eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Konsultant Obsługi Klienta - Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2012-05-16 15:16:49
    Temat: Konsultant Obsługi Klienta - Warszawa
    Od: "Joanna Gross" <p...@t...pl>



    Grupa TraveliGo i Internetowe biuro podróży www.TraveliGo.pl to
    najbardziej dynamicznie i prężnie rozwijająca się w Polsce korporacja
    portali turystycznych, otwarta na ludzi z zapałem i pasją.

    W związku z ekspansją zatrudnimyw naszym call center w Warszawie:

    Konsultanta Obsługi Klienta

    obowiązki: telefoniczna i komputerowa obsługa Klientów
    (praca w call center w Warszawie)

    wymagamy:

    1. doświadczenia w biurze podróży

    2. umiejętności obsługi komputera i znajomości systemów rezerwacji

    3. dobrej wiedzy o produktach turystycznych i poszczególnych
    destynacjach

    4. bardzo dobrej znajomości oferty katalogowej reprezentowanych tour
    operatorów

    5. oczekujemy zaangażowania i komunikatywności w kontaktach z
    Klientami.

    Atutem będzie przekonujący i miły głos. W cv należy podać oczekiwania
    finansowe.


    Oferujemy:
     atrakcyjny system wynagrodzeń i umowa o pracę
     stabilną pracę przy ciekawych klientach
     możliwość rozwoju zawodowego
     elastyczny czas pracy


    p...@T...pl CV należy przesyłać w ciągu miesiąca od daty
    publikacji tego ogłoszenia


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1