PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kista => Inżynier wsparcia technicznego (biegły jęz. angielski) <=

  • 1. Data: 2019-02-09 09:30:02
    Temat: Kista => Inżynier wsparcia technicznego (biegły jęz. angielski) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla szwedzkiej firmy obecnej na rynku od 30 lat, dostarczającej
    innowacyjne rozwiązania oraz autorskie oprogramowanie dla branży
    telecom, współpracującej z największymi operatorami sieciowymi
    na całym świecie, obsługującej Klientów w ponad 40 krajach.
    Firmy dostarczającej między innymi systemy bilingowe czy
    rozwiązania dotyczące usług dodanych, posiadającej w tej
    chwili około 16 autorskich produktów, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Inżynier wsparcia technicznego (biegły jęz. angielski)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Dołączenie do 9 osobowego zespołu wsparcia w Warszawie i
    rozpoczęcie pracy pośród około 25 pracowników biura
    * Wyjazd do Centrali do Szwecji, do Sztokholmu na odpowiednie
    szkolenie w dziale Wsparcia, R&D i Inżynieringu
    * Praca z zewnętrznymi Klientami z branży telecom
    * Otrzymywanie i rejestrowanie zgłoszeń od Klientów z całego
    świata
    * Profesjonalnie wsparcie techniczne międzynarodowych Klientów,
    pisanie raportów, rozwiązywanie bieżących problemów
    oprogramowania
    * Praca w stałych godzinach
    * Na przestrzeni całego roku około 3-4 tygodnie pracy w trybie 24/7
    * Gotowość do pracy maksymalnie 2-3x w miesiącu na nocne zmiany

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Min. 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży
    telecom
    * Oracle DB, w kontekście systemów telekomunikacyjnych
    * Rozwiązywanie problemów i dostrajanie Oracle
    Oracle Storage, na przykład systemy ASM
    * Doświadczenie w instalowaniu i aktualizowaniu baz danych Oracle
    * Doświadczenie w pracy z Oracle 12.1 i nowszymi wersjami
    * Doświadczenie w pracy z systemami opartymi na systemach Unix /
    Linux
    * Znajomość i doświadczenie z systemami OCS / Prepaid lub systemami
    VAS (takimi jak SMSC, MMSC, USSD, WAP GW, IVR, poczta głosowa,
    Collect Call itp.)
    * Biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w
    piśmie)
    * Pozytywne nastawienie
    * Dobra organizacja pracy

    ***** Proponujemy:

    * Dołączenie do 9 osobowego zespołu wsparcia w Warszawskim biurze
    * Wyjazd do Sztokholmu do Centrali firmy w celu odbycia
    profesjonalnego wprowadzenia i przeszkolenia w dziale R&D
    * Współpracę na podstawie B2B z płatnym urlopem (25 dni)
    * Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę
    * Praca w centrum Warszawy w biurze obejmującym około 280m2,
    będącym przestrzenią dla 25 pracowników
    * Biuro z przestrzenią do relaksu, w tym sofą oraz rzutkami
    * Parking samochodowy oraz rowerowy
    * Poranne biurowe przekąski
    * Budżet sportowy do wykorzystania w ciągu roku
    * Praca z międzynarodowym zespole
    * Okazjonalna praca zdalna
    * Wyjścia integracyjne, w tym rodzinne, eventy
    * W czwartki wyznaczony czas na wspólną kawę
    * W piątki "beer o'clock"
    * Work-life-balance
    * Sprawny, maksymalnie 2-etapowy proces rekrutacyjny

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1902
    => => =>