PracaGrupypl.praca.szukana › Kierownik Serwisu i Sprzętu (Poznań)

  • 1. Data: 2011-01-14 09:22:45
    Temat: Kierownik Serwisu i Sprzętu (Poznań)
    Od: "m...@m...com" <m...@m...com>

    Naszym klientem jest jeden z poznańskich szpitali. Aktualnie nasz
    klient poszukuje osób na stanowisko:

    Kierownik Serwisu i Sprzętu
    (Poznań)
    Nr ref. 386S/01/2011

    Kogo poszukujemy?

    Jeśli:

    - Masz doświadczenie w zarządzaniu działem serwisu
    - Masz praktyczną wiedzę z zakresu obsługi sprzętu technicznego
    - Potrafisz zarządzać zapasami magazynowyami i tworzyć i
    nadzorować proces magazynowania sprzętu oraz niezbędnych części
    - Masz zdolności menedżerskie, potrafisz zarządzać zespołem
    pracowników
    - Jesteś osobą charyzmatyczną, dobrze zorganizowaną i samodzielną
    - Masz wykształcenie wyższe

    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?

    - Kontrolą stanu urządzeń, sprzętu technicznego oraz aparatury
    medycznej znajdujących się na terenie szpitala
    - Zarządzaniem gospodarką odpadami w obszarze swojego działu
    - Nadzorem nad pracami modernizacyjnymi i inwestycjami sprzętu
    - Kontrolą ważności kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi,
    certyfikatów itp. sprzętu i aparatury będących w eksploatacji
    - Przygotowywaniem dokumentacji sprzętu według wyznaczonych
    standardów
    - Zarządzaniem procesem przepływu towarów i serwisowania sprzętu
    - Zarządzaniem pracą kilkuosobowego zespołu
    - Optymalizacją i kontrolą zamawianych urządzeń
    - Przygotowywaniem zapytań ofertowych, weryfikacją ofert
    - Współtworzeniem i realizacją budżetu działu

    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?

    Nasz klient oferuje:

    - Pracę na pełen etat w formie umowy o pracę
    - Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami i dodatkami
    - Stacjonarne stanowisko pracy
    - Telefon komórkowy
    - Wewnętrzne szkolenia wdrożeniowe

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
    motywacyjny) na adres: r...@m...com.
    W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny oferty (386S/
    01/2011).
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).