PracaGrupypl.praca.szukana › Katowice i okolice

  • 1. Data: 2004-12-08 14:25:38
    Temat: Katowice i okolice
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 24 lata i wykształcenie wyższe licencjackie w specjalności Marketing i
    Zarządzanie; wiosną tego roku ukończę studia magisterskie na Akademii
    Ekonomicznej w Katowicach.

    Poszukuję pracy (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór), w
    której mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której czerpałabym
    satysfakcję.

    Cechy, które we mnie dominują to energiczność, łatwość w nawiązywaniu
    kontaktów interpersonalnych, otwartość i dyspozycyjność. Szybko nabywam nowe
    umiejętności, posiadam spore doświadczenie w kontakcie z klientami. Ostatnio
    zajmowałam się w ramach umowy o dzieło prowadzeniem akcji marketingowych dla
    firmy zajmującej się pozyskiwaniem klientów dla branży medycznej,
    równocześnie pełniłam funkcję asystentki prezesa, więc potrafię obsługiwać
    urządzenia biurowe (m.in. fax, skaner, ksero), a także prowadzić i
    ewidencjonować korespondencję służbową. Do września br. prowadziłam Studio
    Solaryjne, gdzie zajmowałam się obsługą klientów indywidualnych, kontaktami
    z dostawcami, realizacją zamówień i sprzedażą kosmetyków, byłam także
    konsultantką Avon, więc kontakt z ludźmi nie jest mi obcy, ani nie jest dla
    mnie trudnością. Ponadto jestem osobą odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie
    punktualność i nie posiadam żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne,
    lubię pracę zespołową, lecz również doskonale sprawdzam się w pracy
    indywidualnej.

    Potrafię obsługiwać komputer w szczególności: MS Office, Internet (biegłe
    wyszukiwanie informacji, znajomość języka html, poczta e-mail), znam
    podstawy baz danych (m.in język zapytań SQL), zagadnień e-biznesu. Posiadam
    prawo jazdy kat. B, od 1998r., a także sporą praktykę w prowadzeniu auta,
    sumiennie wykonuję powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu
    średnim) oraz niemiecki (w stopniu podstawowym). Znam zasady
    księgowości/rachunkowości (mam tytuł technika w specjalności Rachunkowość i
    Finanse), a także posiadam wiedzę z zakresu bankowości, marketingu,
    negocjacji, finansów, handlu bezpośredniego i pośredniego, którą nabyłam w
    trakcie studiów a także pracy zawodowej (Studio Solaryjne, Avon). Szybko
    uczę się nowych zagadnień a także obsługi różnych programów komputerowych.

    Jeśli chcą Państwo sprawdzić czy cechy, które wymieniłam mają pokrycie w
    rzeczywistości uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam, że
    współpraca ze mną będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z
    przyjemnością spotkam się z Państwem w celu szerszego omówienia moich
    kwalifikacji.

    Anna Madziarska
    e-mail: a...@i...pl
    gg: 3139548