PracaGrupypl.praca.oferowana › KIEROWNIK ZESPOŁU DORADCÓW BANKOWYCH (Warszawa)

  • 1. Data: 2002-01-11 13:54:39
    Temat: KIEROWNIK ZESPOŁU DORADCÓW BANKOWYCH (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <m...@b...pl>

    Nasz Klient - jedna z największych instytucji finansowych na świecie poszukuje
    kandydatów na stanowisko:

    KIEROWNIK ZESPOŁU DORADCÓW BANKOWYCH
    nr ref.: AO/KZDB/1401

    Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należeć:
    zarządzanie zespołem trzech Doradców Bankowych,
    analiza finansowa podmiotów i przygotowywanie rekomendacji kredytowych, udział
    w procesie aprobaty limitów kredytowych i bieżące monitorowanie sytuacji
    finansowej klientów,
    nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i aktywny udział w procesie
    sprzedaży produktów bankowych,
    udział w przygotowaniu i negocjowaniu umów z klientami.

    Wymagania:
    wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    umiejętność zarządzania lud˘mi i delegowania zadań,
    umiejętność dokonywania analizy finansowej oraz weryfikacji kredytowej,
    zdolności analityczne,
    szeroka wiedza z zakresu produktów bankowych,
    dojrzałość,
    zdolności interpersonalne,
    umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
    biegła znajomość języka angielskiego.

    W zamian oferujemy:
    ciekawą i interesującą pracę w młodym zespole,
    możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się instytucji,
    możliwość rozwoju zawodowego,
    atrakcyjne wynagrodzenie.

    Prosimy Państwa o przesłanie swojego życiorysu zawodowego wraz z listem
    motywacyjnym z podaniem numeru referencyjnego w terminie dziesięciu dni od daty
    ukazania się ogłoszenia na adres:
    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    fax:(+48 22) 848-70-30, e-mail: r...@b...pl

    Wszystkie aplikacje przekażemy bezpośrednio naszemu Klientowi, który zapewnia
    całkowitą dyskrecję.
    Nasz Klient nadesłanych ofert nie zwraca, skontaktuje się tylko z wybranymi
    kandydatami.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.