PracaGrupypl.praca.szukana › JAVA / PHP / etat / Warszawa

  • 1. Data: 2006-07-14 05:06:27
    Temat: JAVA / PHP / etat / Warszawa
    Od: "Programista" <p...@o...pl>

    Witam.

    Szukam pracy jako Programista JAVA. Od ponad 1.5 roku programuje w Javie i
    szukam firmy w ktorej bede mogl sie szkolic, rozwijac i nabywac
    doswiadczenia w tym
    kierunku. Mam podstawowe wiadomosci na temat
    JSP/Servlets/Hibernate/Spring/EJB.

    Swobodnie poruszam sie w srodowisku Eclipse

    Dodatkowo mam 10-cio letnie doswiadcznie w tworzeniu stron
    internetowych i aplikacji (via WWW - CMS, CRM, sklepy internetowe) w
    technologiach:

    - (D)HTML, HTML, JS
    - PHP 4/5 (+ adodb, PEAR, Smarty)
    - MySQL, PostgreSQL i troche MSSQL
    - XML, XSL

    Potrafie obrobic projekty graficzne na potrzeby WWW, bezproblemowo poruszam
    sie w srodowiskach Unixowych.

    Do zainteresowanych moja oferta wysle CV.

    pozdrawiam,
    e-mail: p...@o...pl