PracaGrupypl.praca.szukana › Inżynier Systemowy/Administrator Sieci

  • 1. Data: 2003-04-14 19:11:10
    Temat: Inżynier Systemowy/Administrator Sieci
    Od: Skwaro <s...@g...pl>

    Poszukuję pracy jak w temacie. Posiadam 3,5 roku doświadczenia w branży,
    certyfikaty: MCP, CNA, CNE (+rożne inne szkolenia), doświadczenie przy
    (naj)większych projektach informatycznych w kraju.
    Dodatkowe informacje, CV, List motywacyjny, Referencje - na życzenie.

    Pozdrawiam
    Marek
    Marek.Kwas(at)passnet.pl

  • 2. Data: 2003-04-14 19:14:18
    Temat: Re: Inżynier Systemowy/Administrator Sieci
    Od: Skwaro <s...@g...pl>

    Skwaro wrote:
> [...]
    > (naj)większych projektach informatycznych w kraju.
    > Dodatkowe informacje, CV, List motywacyjny, Referencje - na życzenie.

    Zapomniałem dodać, że chodzi o Warszawę.
    Pozdr.
    Marek