PracaGrupypl.praca.szukana › Inż. elektronik

  • 1. Data: 2002-01-28 01:55:07
    Temat: Inż. elektronik
    Od: "Krzys'" <s...@p...onet.pl>

    Elektronik, spec. radiokomunikacja i teletransmisja, 25 lat
    praktyki w zawodzie. Znam również serwis sprzętu i sieci komputerowych i
    CATV. Posługuję się paketem Protel '98 i innymi programami inżynierskimi
    oraz edycji dokumentacji. Znam grafikę komputerową 2D i 3D. W ostatnim
    czasie opracowałem i wykonałem w technice SMD działające modele
    miniaturowych łącz radiowych do transmisji danych o prędkościach 1200 -
    19200 bps na pasmo 868 MHz o niskim poborze energii, długim (5 lat) czasie
    eksploatacji z jednej małogabarytowej baterii, zasięgu 100m wewnątrz
    konstrukcji żelazobetonowych i 400 m w terenie otwartym.
    Szukam stabilnej pracy lub poważnej oferty współpracy.

    s...@p...onet.pl