PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk szuka pracy w Warszawie › Informatyk szuka pracy w Warszawie
    From: Jakub Gumiński <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Informatyk szuka pracy w Warszawie
    Date: Mon, 10 Jan 2005 10:42:21 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@cqv96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem absolwentem Politechniki Częstochowskiej.Ukończyłem studia na Wydziale
    Inżynierii
    Mechanicznej i Informatyki na kierunku Informatyka o specjalności Inżynieria
    Oprogramowania
    i Systemy informatyczne.

    Poszukuje pracy w Warszawie na pełny etat w charakterze: wdrożeniowca systemów
    komputerowych, testera oprogramowania, doradcy, konsultanta technicznej
    obsługi klienta, programisty

    - znajomość języków: C++, JAVA, SQL, PL SQL, HTML,
    - znajomość pakietów: Borland C++ 3.0-5.0, Borland C++ Builder 1.0-5.0
    Client/Server Suite,
    Borland JBuilder Enterprise, MS Office 95-2003 (Word,
    Excel,
    PowerPoint, Visio), Oracle Forms Developer, Visual Studio
    .NET 2002
    - znajomość baz danych: Oracle8i, MySQL
    - znajomość języka modelowania: UML (Unified Modeling Language)
    - znajomość bibliotek: BDE(Borland Database Engine), VCL (Visual Component
    Library)
    J2ME(Java 2 Platform, Micro Edition), J2SDK (Java 2
    Platform Standard
    Edition),
    - znajomość systemów operacyjnych: MS Windows 3.xx – XP, Linux (podstawy)

    Dodatkowe atuty:

    - uregulowany stosunek do służby wojskowej
    - znajomość języka angielskiego na poziomie dokumentacji technicznej
    - prawo jazdy (kat. B)

    Na życzenie: CV i list motywacyjny

    Kontakt:
    email: j...@o...pl