PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk + doswiadczenie

  • 1. Data: 2004-06-02 10:40:11
    Temat: Informatyk + doswiadczenie
    Od: "Artur" <a...@a...pl>

    Szukam pracy w charakterze informatyka (poparte doświadczeniem i
    referencjami), innych ofert nie neguję, wolę jednak pracę w informatyce.
    Mieszkam w Lublinie i tu głównie poszukuję pracy, ale stawiam w dużej mierze
    na pracę w Warszawie lub okolicach (mam zagwarantowany kwaterunek, który
    umożliwi mi podjęcie pracy "od zaraz").
    Dla zainteresowanych moje CV udostępniam poprzez stronę www, link
    http://artustas.republika.pl.
    Na czas znalezienia stałej pracy, jestem gotów podjąć pracę na
    umowę-zlecenie, dzieło lub też jako prace tymczasową.

    Proszę o poważne oferty.

    Pozdrawiam
    Artur Stasiak
    tel. 0-888-741-765