PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk-PHP, Mysql, sklepy.. tegoroczny absolwent - Warszawa

  • 1. Data: 2003-06-11 16:34:19
    Temat: Informatyk-PHP, Mysql, sklepy.. tegoroczny absolwent - Warszawa
    Od: "Robert Skassa" <t...@N...gazeta.pl>

    Obecnie jestem na ostatnim roku studiów w Lublinie (CV), na początku lipca
    bronię się a później będę mieszkał w Warszawie.

    Szukam pracy na stałe w Warszawie i na zlecenie (umowa o dzieło) jako
    webmaster, analityk, serwisant - ogólnie wszystko co z informatyką.

    Jestem gotowy szkolić się i podjąć miesięczne bezpłatne praktyki.

    Zajmuje się głównie PHP i Mysql&#8217;em (rzadziej Perl i JScript), ostatnie moje
    zlecenia to:
    - serwis ogłoszeń spedycyjnych www.spedytor.com
    - rekonstrukcja księgarni internetowej www.lsm.pl
    - oraz sklep internetowy który powstał na potrzeby pracy dyplomowej:
    www.turniaa.prv.pl.
    - Na stronie opowiadającej o moich zainteresowaniach www.skassa.prv.pl
    zarządzam przeszło 700 zdjęciami.

    Posiadam w domu stałe podłączenie do Internetu. Moje atrybuty to:
    - Projektowanie systemów informatycznych i ich wdrażanie
    - Projektowanie baz danych, implementacja i obsługa.
    - Praktyczne umiejętności z posługiwania się PHP, MySql, Delphi, Html,
    - Biegłe poruszanie się w MS OFFICE w szczególności &#8211; Excel &#8211;Access
    - Podstawowa znajomość JavaScript, Perl, Oracle, Corel, PhotoShop

    Moje cechy osobiste to sumienność, pracowitość, dążenie do celu, szybkość
    nauki, pokonywanie trudnych zadań. Pozwoliły mi one wiele przeżyć i wiele
    osiągnąć (patrz CV) nie tylko w sferze materialnej, ale także duchowej.
    Dzięki pracowitości organizowałem i prowadziłem teatr studencki. Pomimo
    wielu przeszkód w materii proceduralnej i ludzkiej zorganizowałem i
    zbudowałem w moim bloku sieć informatyczną ze stałym dostępem do Internetu.
    A takie cechy jak upór pozwoliły mi zdobyć najwyższy szczyt Europy &#8211; Mont
    Blanc 4810 n.p.m. (wiecej informacji o moich zainteresowaniach na
    www.skassa.prv.pl )

    CURRICULUM VITAE
    Dane osobowe

    Robert Skassa
    Ul. Pogodna 30 m. 12
    20 &#8211; 321 Lublin
    telefon: 081 744 86 57, 0 601 272 998
    e-mail: t...@o...pl
    http://skassa.prv.pl; lub: http://info.pol.lublin.pl/~skassa/
    data urodzenia: 3 styczeń 1979, Kazimierz Dolny

    Edukacja

    1998 &#8211; obecnie V rok Zarządzanie i Marketing spec. Informatyka w
    Zarządzaniu, Politechnika Lubelska (tryb dzienny)
    2000 &#8211; obecnie III rok Informatyka Inżynierska, Wyższa Szkoła
    Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie (tryb zaoczny,
    ostatni rok)
    1994 &#8211; 1998 V Liceum Ogólnokształcące w Lublinie
    1986 &#8211; 1994 Szkoła Podstawowa nr 15 w Lublinie

    Podejmowane prace:

    2002 październik, Konfrontacje Teatralne 2002, Praca przy organizacji
    prestiżowego festiwalu.
    2002 wrzesień, Praktyki studenckie w Agencji Reklamowej &#8220;VENA ART&#8221;
    sp z o. o. ul. Gliniana 47a Lublin. Praca w dziale badań
    rynku, odpowiedzialny za przygotowanie badań
    marketingowych, wykonanie badań, komputerowe przetworzenie
    wyników badań, przygotowanie prezentacji wyników w formie
    multimedialnej.
    1999 &#8211; obecnie Webmastering. Projektowanie stron internetowych, dorobek:
    - www.turniaa.prv.pl &#8211; praca magisterska &#8211; sklep internetowy.
    - www.spedytor.com &#8211; bezpłatny serwis ogłoszeń
    - www.lsm.pl &#8211; przeredagowanie serwisu &#8211; sklep internetowy &#8211;
    PHP, PERL, MySQL
    - www.skassa.prv.pl &#8211; strona o moich zainteresowaniach - PHP
    dawniej wykonane:
    - www.pkssa.lublin.pl
    - www.ecoinstal.prv.pl &#8211; pierwsza praca www (dawny projekt)

    2001 Merchandiser, Ricco sp. z o.o.
    Odpowiedzialny za wystawianie towarów w sklepach Makro i E.Leclerc
    Odpowiedzialny za przyjmowanie zamówień
    2000 3 miesiące, Przedstawiciel handlowy , Netia
    Odpowiedzialny za sprzedaż usług telekomunikacyjnych
    1999 &#8211; 2000 Przedstawiciel handlowy , Norwich Union
    Odpowiedzialny za sprzedaż usług ubezpieczeniowych
    1999 4 miesiące, Przedstawiciel handlowy, 959 &#8211; handlowa informacja
    telefoniczna
    Odpowiedzialny za sprzedaż rekordów w bazie danych

    Umiejętności

    Komputer
    MS Office (word, exce-l, acess, powerpoint) , HTML, STYLE, PERL, PHP,
    MySQL, DEPLPHI, Internet
    Języki lower intermediate English (w tym 4 lata nauki Bussines English)
    Inne Prawo jazdy kat B. (od III 1996 roku, czynny kierowca)

    Zainteresowania

    Sport turystyka górska (zdobycie min. Mount Blanc 4810m (najwyższy szczyt
    w Europie), Gierlach (najwyższy szczyt w Tatrach), biegi, pływanie,
    podróżowanie
    Kultura Czytanie książek, muzyka klasyczna, blues i instrumentalna.
    Teatr, prowadziłem studencką grupę o nazwie &#8222;Teatr Nie Porozumienie&#8221;.
    Przez sześć lat pokazaliśmy wiele autorskich przedstawień. Zdobyliśmy
    nagrody na festiwalach: &#8220;Scena Młodych&#8217;96, TASMA Toruń 1996, III FTS
    Kielce
    2001
    Nauka Geografia, Astronomia, Fizyka, Ekonomia, Polityka

    cechy osobiste

    Zalety Dobra komunikacja, szybkie nawiązywanie kontaktów, pomysłowość,
    kreatywność, dobra organizacja czasu, punktualność, wrażliwość, szczerość,
    otwartość, upartość