PracaGrupypl.praca.szukana › IT - PROGRAMER !

  • 1. Data: 2002-11-27 14:19:31
    Temat: IT - PROGRAMER !
    Od: "Michal Wozniak" <m...@d...pl>

    Szanowni Państwo !

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku programisty. Mam 3
    letnie doświadzczenie w zagadnieniach:

    - praktyczna znajomość języka PHP i ASP w stopniu zaawansowanym
    - bardzo dobra, praktyczna znajomość SQL i systemów baz danych (mysql,
    postgres, oracle, mssql, acces)
    - dobra znajomość HTML, DHTML, XML, JavaScript
    - znajomość systemów opracyjnych z poziomu uzytkawnika jak i administratora
    (linux,windows)
    Microsoft Certifird
    - MS 803 Administering MS Windows NT 4.0
    - MS 825 MS System Managment Server 2.0 Overview

    - znajomosc zagadnie sieciowych TCP/IP,serwery

    Z przyjemnością spotkam się z Państwem aby przedyskutować możliwość mojego
    zatrudnienia.

    Michał Woźniak
    mobile: +48501979556