PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Handlowiec, konsultant w firmie komputerowej (Poznań)

  • 1. Data: 2010-08-31 08:35:27
    Temat: Handlowiec, konsultant w firmie komputerowej (Poznań)
    Od: Łukasz Dominiak <l...@i...pl>

    Handlowiec, konsultant w firmie komputerowej (Poznań)
    Miejsce pracy: Poznań
    Firma komputerowa, integrator systemów informatycznych oraz dostawca
    sprzętu komputerowego i oprogramowania, poszukuje pracownika na
    stanowisko:

    Handlowiec / Konsultant handlowy

    Praca wykonywana jest w pełnym wymiarze godzin, na miejscu, w Poznaniiu

    Wymagana znajomość branży komputerowej,
    orientowania sie w aktualnie obowiązujących technologiach i
    rozwiązaniach informatycznych, język angielski, mile widziane
    własne kontakty handlowe.

    Od wszystkich kandydatów oczekujemy silnej motywacji i chęci
    osiągnięcia sukcesu.

    W zamian zapewniamy:
    - atrakcyjne wynagrodzenie,
    - możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego,
    - interesująca pracę w młodym, dynamicznym zespole.

    Oferty prosimy kierować na adres r...@i...pl
    Prosimy o załączenie w CV następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie
    dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i
    oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi
    na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U.02.101.926.j.t.).