PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Grodzisk Mazowiecki => Administrator baz danych - DBA SQL serwer <=

  • 1. Data: 2017-12-28 09:10:03
    Temat: Grodzisk Mazowiecki => Administrator baz danych - DBA SQL serwer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającego się Software House,
    realizującego projekty dla dużych międzynarodowych Klientów,
    aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator baz danych - DBA SQL serwer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Utrzymanie istniejących systemów baz danych, w tym nakładanie
    łatek / tuning / backupy / cofanie zmian
    * Instalowanie i konfigurowanie nowych serwerów bazodanowych
    * Konfigurowanie rozwiązania wysokiej dostępności serwerów baz
    danych (łącznie z tworzeniem backup'ów, logowanie wysyłki,
    replikacją i innymi rozwiązaniami)
    * Dbanie o nieprzerwaną prace systemów bazodanowych
    * Zrozumienie istniejącej struktury bazy danych
    * Tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu SSRS i / lub XLS,
    CSV
    * Pomoc programistom w tworzeniu zapytań do bazy danych, aktualizacji
    w zależności od aktualnego zapotrzebowania
    * Audyt, modyfikowanie i zmienianie danych w systemach za pomocą
    poleceń SQL, ręczna edycja i masowy import
    * Projektowanie bazy danych dla nowych projektów
    * Optymalizacja wydajności dla istniejących baz danych (planów
    kwerend, indeksów itp)
    * Archiwizacja danych
    * Monitorowanie dostępności, wydajności i niezawodności systemów
    bazodanowych
    * Utrzymywać dokumentację techniczną procesów i procedur
    stosowanych podczas operacji bazodanowych
    * Pomoc w planowaniu technologii poprzez prowadzone badania
    * Określenie możliwości, gdzie może pomóc użytkownikom w
    zwiększaniu wydajności i bardziej efektywne działające w
    ramach firmy oraz opracowanie wniosków dla takich ulepszeń
    * Assist z innymi zadaniami wsparcia, podyktowane potrzebami
    biznesowymi
    * Systemy bazodanowe uptime i dostępność, szybka reakcja incydent
    * Udane dostarczanie raportów żądań
    * Udane realizacji projektów

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w administrowaniu i zarządzaniu
    2005/2012 *MS SQL Server Database Engine
    * Dobra znajomość języka angielskiego (czytanie / pisanie /
    mówienie)
    * Bardzo dobra znajomość T-SQL i obiektów bazy danych SQL Server
    * Bardzo dobra wiedza na temat Management Studio, SQL Profiler i
    narzędzi porównawczych
    * Co najmniej 1 rok doświadczenia:
    ** w pracy z SQL Server Reporting Services
    ** w pracy z SQL Server Integration Services
    ** na wysokich rozwiązań zapewniających dostępność w SQL
    Server
    * Baza danych import / eksport z / do różnych formatów (CSV, XLS,
    XML, JSON)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Certyfikat Microsoft SQL Server
    * Znajomość bazy danych Oracle
    * Pewne doświadczenie z Java

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
    * Prawdziwa okazja dla rozwoju zawodowego
    * Praca w dobrej atmosferze
    * Praca w biurze obok stacji kolejowej
    * Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1712
    => => =>