PracaGrupypl.praca.szukana › <<Grafika, projektowanie stron WWW itp - szukam pracy!!>>

  • 1. Data: 2002-01-17 11:30:27
    Temat: <<Grafika, projektowanie stron WWW itp - szukam pracy!!>>
    Od: "CaSTroL" <j...@p...onet.pl>

    Grafik, webmaster z doswiadczeniem w duzych firmach internetowych
    Efekty mojej pracy to strony internetowe, oraz reklamy prasowe dla takich
    firm jak: trader.com (Polska), OneTwo Internet (Polska), Phonesat.
    Moje CV jak i większość wykonanych przeze mnie prac można zobaczyć na
    stronie www.jkustra.prv.pl
    Szukam pracy na etat lub zlecenie w Warszawie lub okolicach, mozliwosc
    współpracy zdalnej.
    Posiadam wlasny sprzet + stale lacze internetowe.

    Z poważaniem
    Jacek Kustra