PracaGrupypl.praca.szukana › Górny Śląsk lub okolice!!!!

  • 1. Data: 2003-01-13 10:56:18
    Temat: Górny Śląsk lub okolice!!!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Mlody czlowiek (w tym roku 26 lat) poszukuje pracy najchetniej w regionie
    katowickim.

    Obecnie jeszcze studiuje zaocznie (za miesiac zaczne 7 semestr nauki, calosc
    trwa 9 semestrow) w Slaskiej Wyzszej Szkole Zarzadzania w Katowicach na
    kierunku Informatyka Ekonomiczna

    Posiadam doswiadczenie w pracy na magazynie w duzej hurtowni spozywczej oraz
    jako monter ukladow elektronicznych

    Mam uregulowany stosunek do sluzby wojskowej(kat. A), uprawnienia na wozki
    widlowe, prawo jazdy kat B, znam pakiet Microsoft Office, posiadam komputer,
    internet, GSM, samochod, posiadam rowniez stopien pletwonurka OWD w
    organizacji PADI oraz stopien Mlodszego Ratownika WOPR

    poszukuje pracy w regionie najchetniej jako pracownik biurowy, przy obsludze
    klienta lub branzy zwiaznej z kierunkiem moich studiow

    interesuje mnie rowniez mozliwosc dorobienia przy pracach zleconych (typu
    przepisywanie tekstow, prace komputerowe) ale rowniez jako kierowca,
    rozwoziciel a takze na basenie jako ratownik

    na zyczenie przesle CV

    kontakt najlepiej na priv
    k...@p...fm