PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Microsoft Dynamics AX Developer <=

  • 1. Data: 2018-12-17 12:00:02
    Temat: Gdańsk => Microsoft Dynamics AX Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla przedstawiciela międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy
    Starszego Programistę Microsoft Dynamics AX. Klient jest
    czołowym partnerem Microsoft w zakresie systemów klasy ERP z
    sukcesem wdraża Microsoft Dynamics 365.
    Charakteryzuje się dużą stabilnością finansową, z
    doświadczeniem oraz solidnym zapleczem technologicznym i
    eksperckim.
    Firma dynamicznie się rozwija i rozszerza portfolio klientów, szuka
    nowych osób do współpracy.

    *****
    ***** Microsoft Dynamics AX Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * wsparcie przy projektach wdrożeniowych opartych na najnowszej
    wersji systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations,
    jak również wersji Microsoft Dynamics AX 2012;
    * zasilenie Działu Utrzymania i Rozwoju, który prężnie się
    rozwija i obsługuje klientów z wielu branż (spedytorskiej,
    energetycznej, budowlanej, ochroniarskiej czy użyteczności
    publicznej);
    * projektowanie i tworzenie aplikacji w środowisku Microsoft Dynamics
    AX 2012/D365
    * integrowanie AX z innymi systemami wewnętrznymi;
    * budowanie raportów SQL Server Reporting Services;
    * wsparcie użytkowników AX;

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * min. 3 lata doświadczenia w programowania w środowisku Microsoft
    Dynamics AX (X++/morpX)
    * znajomość środowiska MS SQL Server oraz języka T-SQL
    * znajomość języka angielskiego na poziomie korzystania z
    dokumentacji technicznej;

    ***** Dodatkowe atuty:

    * podstawowa znajomość środowiska Windows Server, Active Directory
    oraz Exchange;
    * umiejętność programowania w środowisku .NET Framework (C#)

    ***** Proponujemy:

    * pracę w najnowszej wersji AX- D365;
    * pracę zdalną po wdrożeniu;
    * zdobycie eksperckiej wiedzy i merytorycznego wsparcia;
    * wyjazdy integracyjne;
    * benefity pracowniczne tj. opieka medyczna w Lux Medzie, karta
    sportowa Benefit;

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1812