PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Architekt rozwiązań (obszar bezpieczeństwa sieci) <=

  • 1. Data: 2023-12-05 13:30:02
    Temat: Gdańsk => Architekt rozwiązań (obszar bezpieczeństwa sieci) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient specjalizuje się w dedykowanym oprogramowaniu, oferując
    szeroki zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych.
    Aktywnie uczestniczą w badaniach naukowych i technologicznych,
    które zmieniają przyszłość poprzez innowacje.

    *****
    ***** Architekt rozwiązań (obszar bezpieczeństwa sieci)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Implementacja kontroli dostępu do sieci w organizacji
    * Odpowiedzialność za projektowanie i nadzorowanie budowy i
    konfiguracji bezpiecznych systemów sieciowych przedsiębiorstwa.
    * Świadczenie usług eksperckich w zakresie architektury, aby pomóc
    rozwiązać złożone problemy techniczne.
    * Wykrywanie możliwości poprawy i zalecanie rozwiązań.
    * Przeprowadzanie szczegółowych ocen, które potwierdzają
    określone kierunki technologii i architektury jako odpowiednie
    dla rozwiązań biznesowych.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe (informatyka, zarządzanie lub związane z
    nimi dyscypliny)
    * Doświadczenie we wdrażaniu Network Access Control w organizacji
    * Doświadczenie we wdrożeniu modelu zero trust
    * Wiedza z zakresu architektury bezpieczeństwa organizacji
    * Wiedza z zakresu sieci Cisco i bezpieczeństwa sieci
    * Wiedza z zakresu techniki mikrosegmentacji bezpieczeństwa sieci
    * Umiejętności biznesowe i systemowe.
    * Nakierowanie na obsługę klienta
    * Samodzielność i umiejętności analityczne
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    * Elastyczność i samodzielność w pracy; zdolność do inspirowania
    innych, tj. pewność siebie i inicjatywa
    * Zapewnienie stabilnego wysokiego poziomu jakości dostarczanej
    wszystkim jednostkom biznesowym

    ***** Proponujemy:

    * Stała praca na podstawie umowy B2B
    * Część bardzo interesującego projektu