PracaGrupypl.praca.szukana › ----------- GRAFIK / Webdesigner -------------

  • 1. Data: 2004-04-14 19:43:51
    Temat: ----------- GRAFIK / Webdesigner -------------
    Od: "yaroo" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Młody, energiczny i pełny pomysłów &#8211; tak, tak, tak to właśnie ja
    Praca zdalna (w perspektywie stała) &#8211; to mnie interesuje
    Obecnie jestem Studentem V roku informatyki.
    Interesuje się grafika i posiadam zmysł graficzny

    Umiejętności :
    &middot; Corel, Photoshop, Flash i inne
    &middot; tworzenie stron www
    &middot; pakiet MS Office
    &middot; Angielski &#8211; podstawowy, niemiecki &#8211; podstawowy
    &middot; bardzo dobra znajomość obsługi komputera
    &middot; dodatkowo: przygotowanie pedagogiczne

    Zainteresowania:
    &middot; Komputery, grafika, sport, muzyka
    &middot; Udział w VI Ogólnopolskim Konkursie Fotografii Cyfrowej CYBERFOTO
    2003

    Oto kilka linkow:
    &middot; www.yaroo21.piwko.pl
    &middot; www.yaroo21.republika.pl
    &middot; oraz logo(puzzle) na stronie www.tzn.ids.czest.pl

    Jeśli jeszcze nie jesteś pewien, oto mój kontakt:
    e-mail: y...@p...onet.pl
    GG : 4705243
    Jarosław Puchała