PracaGrupypl.praca.szukana › FLASH, PHP (bazy danych), SQL, JavaScript, HTML. Wykonam strony WWW, sklepy internetowe, forum

  • 1. Data: 2004-12-08 20:59:19
    Temat: FLASH, PHP (bazy danych), SQL, JavaScript, HTML. Wykonam strony WWW, sklepy internetowe, forum
    Od: Karol <p...@o...pl>

    Wykonam dowolna stron internetowa, portal, sklep internetowy,
    grafike, banery reklamowe, animacje...
    Technika wykonania w zaleznosci od potrzeb klienta:
    - Flash
    - JavaScript
    - PHP + (bazy danych)
    - HTML

    oferuje
    - Kompleksową obsługę związaną z uruchomieniem witryny internetowej.
    - Rozbudowane statystyk, dodanie strony do przeglądarek.
    - Aktualizacje, stały nadzor i niezawodnosc z mojej strony.

    Obsluga programow: Corel, Fireworks, Flash, GIMP Programowanie:
    Visual Basic , HTML, PHP, Flash, JavaScript, ActionScript

    Jezyk angielski i niemiecki

    Jestem otwarty na wszystkie propozycje.

    Pozdrawiam
    Karol Krawczyk