PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik montażysta - Warszawa

  • 1. Data: 2013-12-04 16:53:46
    Temat: Elektronik montażysta - Warszawa
    Od: s...@t...pl

    Mam doświadczenie zarówno zawodowe jak i hobbystyczne
    w montażu i uruchamianiu układów elektronicznych
    (lutowanie SMD, elementów przewlekanych zarówno
    tradycyjnie jak i gorącym powietrzem na pastę lutowniczą),
    wgrywanie oprogramowania, sprzedaży, montażu, strojeniu i
    naprawie CB radia do samochodów, potrafię posługiwać się
    przyrządami pomiarowymi stosowanymi w elektronice,
    czytać schematy i dokumentację techniczną.

    Mam duże zdolności w tej dziedzinie
    oraz pojęcie o elektrotechnice.
    Do tego też biegle posługuję się komputerem,
    potrafię konfigurować sprzęt, modemy, routery,
    instalować sterowniki, dokonywać reinstalacji systemu windows.
    Mam też jakieś pojęcie o fotografii.

    Moje hobby to m.in. jazda na rowerze.
    (potrafię też serwisować rowery)

    Oczekuję propozycji pracy na terenie Warszawy i okolic.

    Kontakt: o...@o...pl lub gadu-gadu nr 1176