PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik/informatyk/uprawnienia SEP-BYTOM, OKOLICE

  • 1. Data: 2002-12-05 15:00:18
    Temat: Elektronik/informatyk/uprawnienia SEP-BYTOM, OKOLICE
    Od: "Agent1981" <a...@t...pl>

    Witam.
    Poszukuje pracy w dziedzinach:
    - elektronika analogowa i cyfrowa
    - instalacje/urzadzenia elektryczne i teleinfomatyczne
    - informatyka (w szczegolnosci strona sprzetowa - posiadam duza wiedze i
    umiejetnosci z zakresu hardware'u, sprzetu peryferyjnego -
    diagnostyka/modernizacja/skladanie/serwis, nieco mniej dosw. z dziedziny
    HTML, grafiki komputerowej, wysoki poziom obslugi komputera <systemy
    operacyjne, oprogramwanie np. Corel, Office itd.)

    Posiadam rowniez niewielkie dowiadczenie z zakresu:
    - elektromechaniki samochodowej
    - prac remontowo-budowlanych

    Mam komputer i staly dostep do internetu w miejscu zamieszkania.

    Pilnie poszukuje jakiejkolwiek pracy - nawet
    nie zwiazanej z powyzszymi informacjami. Gwarantuje odpowiedz na kazda
    oferte, nie jestem zbyt wymagajacy co do
    zarobkow, w zasadzie jestem gotow podjac kazda prace w Bytomiu i okolicach.
    Gwarantuje solidnosc, pewnosc i konsekwnecje, moge podwyzszac kwalifikacje.
    Moj zawod wyuczony: technik elektronik, specjalnosc - systemy komputerowe.

    Kontakt:
    a...@t...pl
    a...@p...fm
    tel. kom. 0600363032