PracaGrupypl.praca.szukana › Elektronik informatyk., serwis GSM, uprawnienia 1kV - Gorny Slask

  • 1. Data: 2003-07-24 11:28:05
    Temat: Elektronik informatyk., serwis GSM, uprawnienia 1kV - Gorny Slask
    Od: "Agent1981" <a...@l...pl>

    Poszukuje pracy w dowolnym charakterze (oprocz akwizycji i mailingu-brak
    stalego dostepu do sieci).

    Wyksztalcenie srednie,
    zawod wyuczony: technik elektronik,
    specjalnosc: systemy komputerowe,

    - doswiaczenie w dziedzinie obslugi, serwisowania i montazu kmputerow i
    sprzetu biurowego w firmire "Draw" w Bytomiu (praktyki szkolne)

    - obsluga komputera na wysokim poziomie (pakiet Office, inne), rowniez
    strona sprzetowa (zajmowalem sie sprzetem komputerowym w serwisie)

    - praca w autoryzowanym serwisie Nokia - od stycznia br. - nadal. Niestety
    firma, ktora utworzyla jako swoj "oddzial" serwis zdecydowala zakonczyc
    dzialalnosc ze wzgledow ekonomicznych - silna konkurencja, brak zaplecza
    logistycznego...

    - posiadam uprawnienia na sieci i urzadzenie el. do 1 kV

    - cechuje mnie silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista,
    dyspozycyjnosc, umiejetnosc wspolpracy z ludzmi, komunikatywnosc, chec
    wzbogaania doswiadczen zawodowych, mam duze doswiadczenie w pracy z
    klientami, nigdy nie mialem w tej dziedzinie problemow , kierownictwo bardzo
    sobie chwali moja prace, lecz j/w pisalem zostalo zmuszone do zamkniecia
    dzialalnosci...

    konatkt:
    Pawel Kulon
    Bytom