PracaGrupypl.praca.szukana › Dam pracę - zdalnie

  • 11. Data: 2015-12-23 11:53:25
    Temat: Re: Dam pracę - zdalnie
    Od: jessy <j...@N...pl>

    W dniu 17.12.2015 o 22:20, Kviat pisze:

    > W tym na pl.praca.dyskusje...

    > I mimo tego zamieściłem na pl.praca.dyskusje?
    A co to ma do rzeczy ?

    > A ja uwielbiam trollować "pracodawców", którzy robią coś, czego nie
    > zamierzali robić i są bardzo zdziwieni tym, że to zrobili, chociaż tego
    > nie zamierzali robić.
    OK, trolluj Trolu trolluj ...

    > Cieszę się Pańskim szczęściem.
    Polecam.

    > Eeee? Całe 30%? Serio? To ja już wolę umowę o dzieło na czas
    > nieokreślony za trzy cyfrową kwotę.
    Co to znaczy "wolę" ?
    Woleć sobie możemy...
    Umowa zawsze dotyczy wszystkich stron.

    > Oczywiście, że nie musi Pan. Bardziej inteligentni czytelnicy od razu
    > zrozumieli Pańskie ogłoszenie z ofertą "pracy".
    Tak, dlatego oferta jużjest nieaktualna.
    Zapewniem, że miałem na tyle dużo zgłoszeń, że miałem w czym wybierać.
    I zapewniam Pana, że z takim podejściem do pracy u mnie nie znalazłby
    Pan pracy.
    Jako najlepszy kraj dla Pańskich chorych wymagań proponuję Białoruś,
    Rosję, Koreę płn.

    > Najwidoczniej pańska oferta "pracy" skierowana jest do tych mniej
    > inteligentnych "pracowników", którzy dadzą się nabrać na zwroty-klucze
    > typu "czas nieokreślony" w umowach zlecenia czy o dzieło.
    > Ładnie to tak wykorzystywać naiwność słabszych? Dumny jest Pan z tego?
    "Dumny" ??? a co ma do tego duma ?
    Jestem pracodawcą, składam ofertę, płacę i wymagam.
    Pan chce - Pan pracuje.
    Pan nie chce - Pan siedzie w domu lub na drzewie (nie moja sprawa).

    > "Zapomniałem" :):)
    aha, powinienem napisać, że to sarkazm (widać nie do wszystkich dociera).

    > No patrz Pan... A ci, co zatrudniają na etat to idioci bo za urlop też
    > płacą. Frajerzy, nie?
    > Pan to dopiero jest Pracodawcą (przez duże P).
    > Jest coś jeszcze o czym Pan Pracodawca "zapomniał?

    Patrz powyżej.

    > Na miarę oferty pracy zamieszczonej na grupie, na której nie zamieszcza
    > się oferty pracy jeżeli nie chce się o tej ofercie dyskutować.

    Przypominam, że dyskutuje Pan ze mną również na grupach, które do tego
    nie służą: pl.praca.szukana ; pl.praca.oferowana ; alt.pl.praca.oferowana
    > Pozdrawiam
    > Piotr
    Także pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

  • 12. Data: 2015-12-23 12:34:50
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 11:53, jessy pisze:

    > A co to ma do rzeczy ?

    Pyta Pan poważnie, czy udaje?

    > Co to znaczy "wolę" ?

    To znaczy, że ironia kopie niezauważona.

    > Przypominam, że dyskutuje Pan ze mną również na grupach, które do tego
    > nie służą: pl.praca.szukana ; pl.praca.oferowana ; alt.pl.praca.oferowana

    Na pana wyraźnie życzenie...
    Zaskoczył mnie Pan. Najwyraźniej rozumie Pan "co ma do rzeczy"
    zamieszczenie oferty na pl.praca.dyskusje, która do tego nie służy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2015-12-24 00:55:02
    Od: jessy <j...@N...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 12:34, Kviat pisze:

    > Pyta Pan poważnie, czy udaje?
    Od czasu mojego posta, na grupie dyskusje było już chyba z tuzin postów
    nie związanych z dyskusją o pracy. Jakoś nie zauważyłem tam Pańskich
    złośliwości.
    Czepiasz się Pan, Panie kolego drogi!
    ...ale, jak powiedziałem lubię takich trolli.
    Śmiało!

> [...]
    > Zaskoczył mnie Pan. Najwyraźniej rozumie Pan "co ma do rzeczy"
    > zamieszczenie oferty na pl.praca.dyskusje, która do tego nie służy.

    Wesołych Świąt.
    Janusz

  • 14. Data: 2015-12-24 00:55:51
    Od: jessy <j...@N...pl>

> [...]
    > Zaskoczył mnie Pan. Najwyraźniej rozumie Pan "co ma do rzeczy"
    > zamieszczenie oferty na pl.praca.dyskusje, która do tego nie służy.

    Wesołych Świąt.
    Janusz

  • 15. Data: 2015-12-24 11:31:05
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-12-24 o 00:55, jessy pisze:

    > Od czasu mojego posta, na grupie dyskusje było już chyba z tuzin postów
    > nie związanych z dyskusją o pracy.

    Z wrażenia aż sprawdziłem... Kłamać też trzeba umieć.
    I nie przekonuje mnie argumentacja, że skoro inni śmiecą to Pana to
    usprawiedliwia.

    > Jakoś nie zauważyłem tam Pańskich
    > złośliwości.

    Te dwa posty wygenerował troll większego kalibru niż Pan, mieszkający na
    tej grupie od dawna i ciężko pracował na swoją reputację. Czasem dla
    rozrywki też go nakarmię, bo grupa przez takich jak wy i tak wymarła.

    Nie czuję obowiązku odpisywania na każdy piard wygenerowany przez
    trolli, dlatego odnosi Pan to mylne wrażenie.

    > Czepiasz się Pan, Panie kolego drogi!

    A jakże!

    > ...ale, jak powiedziałem lubię takich trolli.

    ...ale, jak powiedziałem lubię trollować takich trolli.

    > Śmiało!

    Śmiało!
    Karma czeka.

    > Wesołych Świąt.