PracaGrupypl.praca.szukana › .Dam pracę: obsługa Email

  • 1. Data: 2002-11-08 08:07:06
    Temat: .Dam pracę: obsługa Email
    Od: h...@w...pl

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość
    codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z
    TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się
    Pracownikiem Emailowym.
    Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie
    koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i wygodzie mojego własnego
    domu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 zł Zapewnione pełne przeszkolenie on-line.
    Nie potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do internetu, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku
    twego przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji,wyślij email, wpisz
    ;PRACOWNIK DO
    OBSŁUGI EMAIL; w wierszu tematu.

    h...@w...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml