PracaGrupypl.praca.szukana › Dam pracę: chałupnictwo

  • 1. Data: 2002-06-14 07:03:14
    Temat: Dam pracę: chałupnictwo
    Od: c...@p...fm

    Uczciwe i dochodowe chałupnictwo. Bez kaucji. Praca na umowę o dzieło. Przyślij
    koperte zwrotną ze znaczkiem, by otrzymać szczegółowe informacje.

    Iwona Witkowska, Dzierżaniny 14, 32-842 Paleśnica

    c...@p...fm
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-06-14 10:10:08
    Temat: Re: Dam pracę: chałupnictwo
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    Przyślij koperte zwrotną ze znaczkiem, by otrzymać szczegółowe informacje.

    > Iwona Witkowska, Dzierżaniny 14, 32-842 Paleśnica

    A via internet nie mozna przeslac szczegolow jesli uczciwe i dochodowe to
    prosze na grupe pewnie bedzie duzo chetnych
    TMK

  • 3. Data: 2002-06-14 21:01:41
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Witajcie!

    Zapraszam do odwiedzenia nowej strony z ofertami pracy:

    http://www.chalupnictwo.oferty-pracy.com

    Nasza oferta:
    ----
    Praca 1. REGENERACJA KASET do DRUKAREK igłowych - prosta praca domowa dla
    każdego. Urządzenia otrzymasz gratis. Zbyt gwarantowany. Umowa o dzieło.
    Zarobek miesięczny: 2.100 - 2.900 zł.
    ----
    Praca 2. REGENERACJA KARTRIDŻÓW do drukarek atramentowych. Każdy internauta
    wie, jak drogie są kartridże. Zajęcie to wymaga trochę sprytu, ale jest
    jeszcze bardziej dochodowe niż regeneracja kaset. Za regenerację kartrida
    inkasuje się co najmniej 50 zł.
    ----
    Praca 3. ANKIETOWANIE DOMÓW WCZASOWYCH do systemu Wczasy-Wakacje-Wypoczynek
    GratiS. W ciągu jednego dnia możesz przeprowadzić nawet kilkanaście ankiet.
    Za każdą z nich zapłacimy 40 zł.
    ----
    Praca 4. KOLPORTAŻ CZEKÓW HOTELOWYCH systemu Wczasy-Wakacje-Wypoczynek
    GratiS. To nasze najbardziej dochodowe zajęcie. Przy odrobinie sprytu (i
    szczęścia) nietrudno zarobić nawet 1.000 zł dziennie.
    ----
    ZARABIANIE w INTERNECIE. To naprostsze. Nie wymaga praktycznie żadnej
    pracy - tylko przekazywanie napływających zamówień. Możesz zacząć dosłownie
    od zaraz. Otrzymasz gotowy serwis internetowy - taki sam jak nasz. A
    zarobki: przy odwiedzalności 1000 dziennie (średnia internetowa) - 5.000 zł
    miesięcznie. Górnej granicy nie ma - to zależy wyłącznie od Twojej inwencji!
    ----
    PIENIĄDZE bez PRACY. Za samo umieszczenie reklam naszego systemu
    Wczasy-Wakacje-Wypoczynek GratiS na swoim samochodzie i podróżowanie z nimi
    możesz zarobić do 1.000 zł miesięcznie.
    ----
    550 zł na POCZĄTEK. Przy okazji wprowadzę Cię do kilku niezłych programów
    zarobkowych w internecie, prowadzonych przez znane i cenione banki. To nie
    są oferty, na które trafiasz serfując po sieci. Porządne banki dbają o swój
    prestiż i pozyskują Klientów w bardzo dyskretny sposób, wiedząc, że zbyt
    nachalna reklama (a szczególnie tzw. kupowanie klientów!) psuje wizerunek
    tak szacownej instytucji. Wchodząc do jednego tych programów już na starcie
    otrzymasz 550 zł w charakterze wstępnej premii - właściwie za nic!.
    ----

    Wszystkie oferty dotyczą pracy bezpośrednio dla firmy, którą prowadzę.
    W internecie znana jest ona głównie z wortalu turystycznego
    WCZASY-WAKACJE-WYPOCZYNEK GRATIS, który stanowi ekonomiczne perpetum mobile:
    Turyści wypoczywają za darmo - a wszyscy dookoła zarabiają - nikt nie traci!

    Moje oferty pracy to podnoszenie pieniędzy z ulicy, po które nikt
    przede mną nie chciał się schylić. Ale sam nie jestem w stanie obejść
    wszystkich ulic. Firmę prowadzę już 20 lat i stale opieram się na pracy
    wielu Współpracowników rozsianych po całym kraju. Staram się, by każdy mógł
    znaleźć coś dla siebie.

    ----

    Pod hasłami chałupnictwo, praca chałupnicza, praca w domu, zarobek w
    internecie, zarabiaj z nami, forsa, pieniądze, kasa, zysk, szmal itp. jest
    wiele ofert, ale o konkretną pracę w domu i realny zarobek raczej trudno.

    Kilka propozycji zarobku, pracy i zarabiania w internecie znajdziesz w
    naszych linkach. Na ogół jednak oferujący pracę i zarabianie w internecie
    uczciwie informują, że zarobisz najwyżej na połączenia z internetem (jak
    dobrze pójdzie!). Czy takie zarabianie Cię satysfakcjonuje? Myślę, że nie.

    ----

    Tym bardziej więc liczę, że wybierzesz coś z naszej oferty konkretnej
    pracy i zarabiania w internecie przynoszącego nie jakieś grosiki czy punkty
    lecz konkretne pieniądze a ponadto propozycję dodatkowego zarobku za
    umieszczenie reklamy na samochodzie.

  • 4. Data: 2002-11-29 23:13:01
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witajcie!
    >
    > Zapraszam do odwiedzenia nowej strony z ofertami pracy:
    >
    > http://www.chalupnictwo.oferty-pracy.com
    >

    >      Nasza oferta:
    > -Jestem zainteresowany podjęciem pracy regeneracja kaset mieszkam w Słupsku
    proszę o odpowiedż jakie warunki trzeba spełnić. Mój adres

  • 5. Data: 2002-11-29 23:36:13
    Od: m...@p...onet.pl

    -----