PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Bytom => Front-end (Javascript) Developer <=

  • 1. Data: 2018-07-19 11:00:02
    Temat: Bytom => Front-end (Javascript) Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwiającego się softwarehouse
    szukamy osoby ba stanowisko:

    *****
    ***** Front-end (Javascript) Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * praca przy ciekawych projektach o różnej wielkości
    * projektowanie i programowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami
    * diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów technicznych
    * tworzenie portali internetowych powiązanych z platformą
    wewnętrzną

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * dobra znajomość HTML5, CSS, JavaScript
    * doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
    * dobra znajomość któregoś z wiodących na rynku frameworków CSS,
    np. Bootstrap 3
    * dobra znajomość architektury MVC, preferowany przez nas framework
    to CakePHP lub AngularJS
    * umiejętność tworzenia responsywnego HTML
    * umiejętność posługiwania się systemami kontroli wersji (SVN)
    * znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji
    oraz komunikacji mailowej

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość wzorców projektowych
    * znajomość preprocesorów CSS: LESS lub SASS
    * umiejętność posługiwania się narzędziami : Grunt, Composer
    itp.
    * znajomość baz danych, preferujemy MySQL
    * znajomość systemu Linux
    * znajomość AngularJS
    * znajomość PHP

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * możliwość 1-2 dni pracy zdalnej
    * stabilne zatrudnienie na umowę o pracę/B2B
    * sprzęt firmowy do dyspozycji
    * praca w zespole z dużą samodzielnością i autonomią
    * pakiet opieki medycznej
    * możliwość negocjowania dodatkowych benefitów

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1807
    => => =>