PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Biskupiec-Kolonia Dr => Specjalista ds. Controllingu <=

  • 1. Data: 2023-02-21 15:30:05
    Temat: Biskupiec-Kolonia Dr => Specjalista ds. Controllingu <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest międzynarodowa firma rodzinna z siedzibą w
    Austrii, zajmująca się produkcją płyt drewnopochodnych.

    *****
    ***** Specjalista ds. Controllingu
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Odpowiedzialność za kontrolowanie operacji finansowych.
    * Analiza i raportowanie zamknięcia miesiąca.
    * Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca w uzgodnieniu z
    przełożonym
    * Przygotowywanie miesięcznych raportów dla grupy
    * Kalkulacje i nadzór nad kosztami materiałowymi.
    * Obsługa systemu SAP ERP w zakresie poprawności danych liczbowych
    dotyczących procesów produkcyjnych
    * Ciągła dbałość o przejrzystość wszystkich kosztów i wyników
    * Obliczanie i utrzymywanie prawidłowych cen transferowych w systemie
    SAP ERP
    * Stały kontakt w zakresie optymalizacji kosztów i ścisłej
    współpracy z dyrektorami zarządzającymi w swoich obszarach
    * Wsparcie różnych projektów od strony finansowej i przygotowanie
    planów biznesowych.
    * Ciągła koordynacja z współpracownikami.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, controlling)
    * Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
    * Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
    (praca z dużą ilością danych)
    * Doświadczenie w firmie produkcyjnej lub firmie doradczej w zakresie
    kontroli kosztów firm produkcyjnych
    * Bardzo dobra praktyczna znajomość programu Excel - warunek
    konieczny
    * Zaawansowany poziom języka angielskiego
    * Otwarta i szczera osobowość oraz bardzo dobre umiejętności
    komunikacyjne
    * Praktyczne podejście i otwartość na nowe wyzwania
    * Odpowiedzialność i proaktywność

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość systemu SAP (moduł FI/CO) będzie dużym atutem

    ***** Oferujemy:

    * Konkurencyjne wynagrodzenie oraz regularne podwyżki,
    * Pakiet socjalny,
    * Prywatną, darmową opiekę medyczna,
    * Grupowe ubezpieczenie,
    * Możliwości rozwojowe - Kompleksowy program wprowadzający wraz z
    szeroką ofertą szkoleń zaawansowanych,
    * Karta multisport,
    * Posiłki pracownicze,
    * Ciekawą pracę w obszarze finansowym,
    * Stabilne miejsce pracy w nowoczesnej fabryce należącej do
    rozwijającej się na skalę międzynarodową firmy rodzinnej,
    * Dynamiczne i zróżnicowane środowisko pracy z polskimi i
    międzynarodowymi partnerami biznesowymi,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2302
    => => =>