eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Asystent ds. Marketingu i Sprzedaży Brandu Tikkurila (T) (Warszawa)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-09-10 07:22:30
    Temat: Asystent ds. Marketingu i Sprzedaży Brandu Tikkurila (T) (Warszawa)
    Od: "Bigram media" <z...@b...pl>

    TBD S.A. będąc częścią fińskiego koncernu farbiarskiego Tikkurila OY, który
    należy do grupy kapitałowej Kemira OY - reprezentuje w Polsce jednego z
    najpotężniejszych na świecie potentatów w branży chemicznej. Jesteśmy
    dynamiczną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, znaną z brandów:
    Tikkurila, Beckers i Polifarb Dębica. Więcej informacji o nas znadziesz na stronie
    www.tbd.pl.

    Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Asystent ds. Marketingu i Sprzedaży Brandu Tikkurila
    (T)
    miejsce pracy: Warszawa

    Wymagania:
    mile widziane wykształcenie chemiczne
    min. roczne doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub marketingu
    bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
    prawo jazdy kat. B
    zdolności organizacyjne oraz otwartość wobec ludzi
    inicjatywa i zainteresowanie własnym rozwojem zawodowym

    Z naszej strony gwarantujemy stałe zatrudnienie, atrakcyjne warunki pracy, pracę
    w dynamicznym i sympatycznym zespole, chętnie wspieramy rozwój zawodowy.
    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do przesłania swojego życiorysu
    zawodowego ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym w terminie 14 dni, pod
    adresem:

    TBD S.A. Dział Personalny, ul. I. Mościckiego 23, 39-200 Dębica
    Dopisek: "Rekrutacja - (T) "

    Na c.v. prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z
    Ustawa z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883"


    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.
    Prosimy nie odpowiadać na adres, z którego została wysłana

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1