PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator, konsultant, wdroeniowiec

  • 1. Data: 2002-01-22 18:23:48
    Temat: Administrator, konsultant, wdroeniowiec
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    .... szuka pracy na terenie Warszawy. Mozliwa praca/wspolpraca w zakresie
    administowania sieciami opartymi o Windows NT/2000 , Novel NetWare 4.11,
    Linux. Instalacje seci , konfiguracje, znajomosc hardwaru PC i sieciowego.
    Doskonala znajomosc w/w systemow, MS Exchange 5.5/2000, MS SMS 2.0, Lotus
    Notes i in.
    Wiedza potwierdzona certyfikatami, publikacjami w prasie.

    Wiecej informacji pod adresem a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-22 21:21:53
    Temat: Re: Administrator, konsultant, wdroeniowiec - 4pi
    Od: Wojciech Kreft <w...@f...com.pl>

    Witam Pana,
    Szukamy systemowca-administratora-analityka. Wiem, że połšczenie specjalizacji
    nie jest typowe, ale mamy takie wymagania. Praca w Warszawie, stała, ale na
    kontrakcie, w firmie konsultingowej.
    Jeśli jest Pan wstępnie zainteresowany, proszę o szersze informacje, CV, LM
    itp. Informacje o firmie pod adresem www.fourpi.com.pl.
    Pozdrawiam
    Wojciech Kreft