PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Windows NT/2000 - praca dodatkowa (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-03-22 13:35:33
    Temat: Administrator Windows NT/2000 - praca dodatkowa (Warszawa)
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Bardzo dobra znajomosc a co najwazniejsze praktyka w
    administracji i zarzadzaniu sieciami opartymi na domenie Windows NT/Windows
    2000 Server i stosie protokolow TCP/IP. Umiejetnosc identyfikowania
    problemow wynikajacych nie tylko z nieprawidlowej konfiguracji serwera czy
    stacji roboczej ale rowniez z faktu blednej konfiguracji badz nie
    permanentnych uszkodzen sieci .
    W chwili obecnej administruje rozlegla siecia WAN na ktora sklada sie ok.
    500 hostow. W zwiazku z faktem, ze w pracy nie mam z nia problemow a lubie
    takowe rozwiazywac jestem sklonny pomoc ludziom ktorzy maja serdecznie dosyc
    wiadomo jakiej firmy.
    Naprawde, przy spelnieniu kilku podstawowych zalozen mozna
    zmusic siec i aplikacje biurowe do stabilnej i poprawnej pracy.

    Bardzo dobra znajomosc nastepujacych produktow i technologii: Windows NT 4.0
    Server i Workstation; Windows 2000 ( Advance ) Server i Professional;
    Windows XP; SQL 2000; MS Project 2000 Enterprise; Active Directory; Windows
    System Managment Server 2.0; System Update Server; Windows Script Hosting;
    Exchange Server; IIS; pakiet Office (97/2000/XP).

    Warszawa