PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Win NT/2000, Linux, Novell / Warszawa

  • 1. Data: 2003-09-08 20:04:45
    Temat: Administrator Win NT/2000, Linux, Novell / Warszawa
    Od: "Marcin Szabelski" <m...@o...pl>

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku
    ADMINISTRATORA SIECI / INFORMATYKA.
    Sieci Windows NT/2000, Novell, Linux .

    posiadam certyfikaty Microsoft (Windows 2000 (MCP) i baza danych MS SQL
    2000 (MCDBA))
    oraz Novell (CNE)

    ukonczylem studia informatyczne na WSISIZ.

    Mam 3 letnie doświadczenie w takich dziedzinach jak :

    1 Administracja siecią Windows NT/2000
    2 Administracja internetowym serwerem Linux
    3 Admnistracja serwerem poczty MS EXchange
    4 Opieka nad sprzętem informatycznym firmy
    5 Obsługa stacji roboczych
    6 Bezpieczenstwo infrastruktury teleinformatycznej

    dodatkowo:

    znajomosc Novell 4.11
    podstawowa znajomosc administracji Oracle
    tworzenie prostych baz danych ACCESS i MS SQL

    mozliwosc dojazdow
    prawo jazdy kat. B
    mozliwa praca w niepelnym wymiarze godzin

    Zainteresowanym osobom przesle szczegolowe CV

    Marcin Szabelski