PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Linux/Unix z wieloletnim doświadczeniem | praca zdalna

  • 1. Data: 2008-09-23 04:07:05
    Temat: Administrator Linux/Unix z wieloletnim doświadczeniem | praca zdalna
    Od: ITAdmin <o...@i...pl>

    Witam,

    jestem doświadczonym administratorem systemów z rodziny Unix - głównie
    Linux (choć pracowałem już z systemami takimi jak AIX, Solaris, FreeBSD,
    OpenBSD i inne). Oto w skrócie moje kwalifikacje.
    - wykształcenie wyższe informatyczne,
    - znajomość systemów Linux, *BSD,
    - bardzo dobra znajomość systemów opartych o PHP i MySQL
    (z uwzględnieniem rozwiązań o wysokiej wydajności, klastrowaniu itd.)
    - rozległa wiedza na temat sieci IP (i nie tylko),
    - administracja bazami danych Oracle, Postgres, MySQL,
    - znajomość języków programowania: Java (w tym technologii J2EE),
    C, C++ oraz języków skryptowych (Perl, Ruby, Python),
    - doświadczenie w pracy z systemami typu mainframe.
    - znajomość języków: płynny angielski, rosyjski (komunikatywny),
    hiszpański i niemiecki (oba słabo),
    - posiadam aktualne certyfikaty bezpieczeństwa osobowego m.in. NATO.
    - doskonałe zdolności analityczne oraz organizacyjne (w zakresie
    bieżącego zarządzania i utrzymania systemów oraz planowania
    i rozwoju).

    Doświadczenie:
    - wieloletnia praca na stanowisku głównego administratora (pod opieką
    ok. 30 różnych systemów UNIX, dodatkowo organizacja działu IT w firmie
    informatycznej zatrudniającej ok. 200 pracowników),
    - 7 lat doświadczenia pracy z rozmaitymi technologiami - począwszy od
    switchy CISCO, poprzez firewalle Checkpoint a skończywszy na
    macierzach dyskowych,
    - 1,5 roku administracji jednym z największych sklepów z elektroniką w
    Polsce: 6 serwerów WWW frontend, 3 serwery MySQL z replikacją, klaster
    firewall oparty o IPFilter wraz z redundancją. System również w
    całości został zaprojektowany i zainstalowany przeze mnie,
    - praca w dużych zespołach przy projektach międzynarodowych.

    Poszukuję pracy zadaniowej, zleceń, projektów itp. Możliwe nawiązanie
    dłuższej współpracy. Interesują mnie tylko oferty pracy zdalnej. Możliwe
    jedynie okresowe spotkania (raz na 2 miesiące). Chętnie wezmę udział w
    projektach międzynarodowych.

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod adresem mailowym:
    o...@i...pl