PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent Uniwersytetu Zielonogorskiego poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-07-21 17:35:26
    Temat: Absolwent Uniwersytetu Zielonogorskiego poszukuje pracy
    Od: "lukas" <c...@p...fm>

    Podejmę pracę jako przedstawiciel Państwa firmy . Mam 25 lat . Jestem osobą
    bardzo komunikatywną i reprezentacyjną . Posiadam wykształcenie wyzsze
    techniczne , prawo jazdy kat.B od 1994 ciagle wykorzystywane . Czekam na
    poważne oferty.

    WYKSZTAŁCENIE:

    1997 - 2002 Uniwersytet w Zielonej Gorze, wydział mechaniczny
    kierunek - automatyzacja i organizacja procesow produkcyjnych
    1992-1997: Zespol Szkol Mechanicznych w Swidnicy, Technikum samochodowe

    0 607 680 429