PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwent AE w Poznaniu podejmie pracę

  • 1. Data: 2003-05-10 16:52:39
    Temat: Absolwent AE w Poznaniu podejmie pracę
    Od: b...@o...pl

    Witam!

    Jestem tegorocznym abslowentem poznańskiej Akademii Ekonomicznej (kier. finanse
    i bankowość).

    Chętnie pracuję w zespole i łatwo nawiązuję kontakty. Potrafię podołać
    wymagającym obowiązkom, gdyż jestem odpowiedzialny i dokładny.
    W związku z podjęciem pracy jestem gotowy do zmiany miejsca zamieszkania.
    Świetnie obsługuję komputer, znam również języki obce: niemiecki i angielski.

    Podczas studiów zdobyłem wiedzę i nie tylko..., bo nauczyłem się również
    samodyscypliny, radzenia sobie w beznadziejnych sytuacjach, a teraz czas, bym
    sprawdził się w życiu zawodowym, może w Państwa Firmie.

    Mam nadzieję, że podane przeze mnie informacje i opis kwalifikacji przekonają
    Państwa o mojej motywacji do pracy. Z przyjemnością przedstawię je bliżej w
    rozmowie telefonicznej.

    mój telefon: 505717125

    Bartosz Cieślik