PracaGrupypl.praca.szukana › APLIKACJE-STRONY WWW-GRAFIKA-DESIGN

  • 1. Data: 2003-03-26 17:12:12
    Temat: APLIKACJE-STRONY WWW-GRAFIKA-DESIGN
    Od: "Developer" <i...@w...pl>

    Witam,

    -szukasz kogos kto napisze Ci program lub stworzy strone WWW ? >>
    -interesuje Cie rozwiazanie tanie, w miare szybkie ale za to solidne ? >>
    -liczy sie dla Ciebie umowa, faktura Vat, osobiste spotkanie ? >>
    -cierpisz na brak czasu ale chcesz trzymac reke na pulsie ? >>
    -chcesz miec staly dostep do strony WWW oraz kontakt z wykonawca ? >>
    -kto wie ale byc moze zainteresuje Cie moja oferta ?

    Delphi, C/C++ MFC, VB, Pascal, Assembler, Kylix
    HTML, DHTML, VRML, PHP/ASP/JAVA/, Mysql, PostreSql, Flash
    Photoshop, CorelDraw, 3DS, Ammorphium pro, ProRay, Bryce
    Administracja wiekszoscia systemow operacyjnych.

    Za darmo udostepniam swoj solidny serwer oraz rejestruje domene swiatowa
    przy stronach WWW ! Klient nie musi sie o nic martwic.

    Portfolio na zyczenie.
    Mozliwe wszelkie umowy(zlecenie, o dzielo) faktury.
    Darmowa pozniejsza aktualizacja, administracja i pomoc przy obsludze.
    Mozliwosc przeszkolenia zalog do obslugi bardziej skomplikowanych projektow.
    Platnosc po wykonaniu i tylko gdy klient jest usatysfakcjonowany.

    Napisz czego oczekujesz, ja napisze jak to widze. Liczy sie przeciez koncowy
    efekt.
    i...@w...pl