eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Lokalizacja:

Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

(popołudnia i weekendy)

 

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • możesz pracować popołudniami i min 2 weekendy w miesiącu,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
  • sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
  • mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

Firma oferuje:

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • pracę zdalną/hybrydową po 2-3 miesiącach
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Mistrz Automatyk Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Planista Transportu

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-22

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

  • Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    W Polsce widok pracującego nastolatka wciąż nie jest tak powszechny, jak w innych krajach europejskich, choć prawo pozwala na ich zatrudnianie. Przepisów dotyczących zatrudniania nieletnich nie znają także rodzice. Na jaką ochronę prawną ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?