eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łódź › Pracownik obsługi sekretariatu

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Pracownik obsługi sekretariatu

Lokalizacja:

Łódź

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami,
  • obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości,
  • pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i eventów firmowych,
  • współtworzenie programów EB,
  • zarządzanie flotą samochodową - ubezpieczenia, opłaty abonamentowe, zakup, przeglądy, naprawy,
  • współpraca serwisami i firmami zewnętrznymi,
  • pomoc przy innych zleconych zadaniach.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • pozytywne nastawienie do pracy,
  • dostępność do pracy w godzinach 08:00-16:00,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne dostosowanie stylu pracy do stanowiska reprezentującego firmę,
  • wykształcenie min. średnie - może być w trakcie studiów,
  • umiejętność samodzielnego organizowania własnej pracy,
  • kreatywność podczas organizacji eventów, chęć tworzenia programów EB,
  • dyskrecja: Zachowanie pełnej poufności w kwestiach dotyczących firmy oraz pracowników,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, Power Point,
  • prawo jazdy kat. B.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole,
  • perspektywę rozwoju w organizacji i poszerzania zakresu odpowiedzialności w zależności od samodzielnych chęci rozwoju,
  • otwartość na proponowane zmiany, ulepszenia w zakresie zajmowanego stanowiska,
  • atrakcyjny pakiet benefitów,
  • parking dla pracowników.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-28

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy

    Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Gotowe projekty CV: Twoja tajna broń w poszukiwaniu pracy

    Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Z pensji pracownika zatrudnionego w ramach umowy o pracę co miesiąc pobierana jest składka zdrowotna, której minimalna wysokość to nieco ponad 314 zł. Tyle samo możemy miesięcznie zapłacić za prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Czy jest to ...

  • Wzrost płacy minimalnej będzie silnym ciosem dla rynku pracy

    Wzrost płacy minimalnej będzie silnym ciosem dla rynku pracy

    W roku 2024 płaca minimalna, podobnie jak w obecnym, wzrośnie dwukrotnie od stycznia oraz od lipca. Podwyżka ta będzie miała charakter rekordowy, bo sięgnie odpowiednio ponad 20% w stosunku do roku 2023.