Kto szuka:
Santander Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Opiekun relacji z klientem
Numer referencyjny:
Req1304842
Lokalizacja:
Warszawa, Śródmieście, ul. Złota 44
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- zarządzanie ruchem Klientów w Work Cafe
- zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work Cafe
- edukacja Klienta z kanałów zdalnych
- współpraca przy organizacji eventów w Work Cafe
- prezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet).
- edukowanie Klienta w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnej
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowych
- przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientami
- otwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwoju
- ważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasją
Firma oferuje:
- umowa o pracę
- wewnętrzne programy rozwojowe
- ciekawe i strategiczne projekty
- wsparcie zespołu, otwartość, docenianie
- atrakcyjny system motywacyjny
- oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach
- prywatna opieka zdrowotna
- system kafeteryjny i karta Multisport
- wydarzenia i aktywności wellbeingowe
- wsparcie dla rodziców
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami
Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »