eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Dąbrówka › Specjalista ds. obsługi klienta w dziale obsługi klienta i logistyki

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta w dziale obsługi klienta i logistyki

Lokalizacja:

Dąbrówka

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:

  • Wprowadzanie zamówień do systemu 
  • Wysyłanie potwierdzeń zamówień Klientom
  • Tworzenie i aktualizacja ewidencji bazy Klientów 
  • Fakturowanie zrealizowanych zamówień oraz śledzenie ich statusu 
  • Planowanie wysyłek 
  • Logistyka transportu/wysyłki – organizacja, współpraca z firmami transporotowo-logistycznymi
  • Komunikacja z Klientem zarówno telefoniczna jak i mailowa 
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów handlu międzynarodowego 
  • Przetwarzanie zamówień w ERP, przygotowanie odpowiednich dokumentów wysyłkowych 
  • Aktywny udział w udoskonalaniu systemu ERP
  • Wsparcie Seniora Logistyki i Specjalisty Logistyki w zakresie obsługi Klienta i realizacji wysyłek 
  • Wykonywanie zlecenia zgodnie z procedurami i polityką firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra organizacja pracy i zdolności komunikacyjne
  • Dokładność, terminowość w wykonywaniu zadań
  • Postawa prokliencka oraz umiejętność pracy z klientem
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
  • Mile widziane doświadczenie w programach ERP
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność pracy w zespole
Oferta:
  • Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Dodatki: za dojazdy do miejsca pracy, do posiłków, dofinansowanie nauki języków obcych
  • Możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7-9

Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-26

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady