eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista/tka ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista/tka ds. obsługi klienta z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania: 

  • Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży
  • Aktualizacja zestawienia klientów
  • Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami
  • Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży
  • Praca zgodnie z zasadami i wartościami firmy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obszarach wsparcia obsługi klienta, najlepiej w branży FMCG, handlu detalicznego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
  • Znajomość SAP będzie uważana za silny atut
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę na pełny etat
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Wielokulturowe i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG;
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który chętnie pomaga i wnosi swój wkład;
  • Kursy językowe - sam wybierasz język, który chcesz doskonalić;
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zniżki na produkty firmowe 
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-03

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.

W dynamicznie zmieniającej się gospodarce Polski, zarobki stają się kluczowym wskaźnikiem do oceny kondycji regionów. Województwa śląskie i dolnośląskie, znane z różnorodności gospodarczej i historycznego dziedzictwa przemysłowego ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...