Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń)
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
- Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań
- Proponowanie usprawnień w podległych systemach
- Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu wsparcia biznesu
- Tworzenie raportów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz komunikatywność
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
- Umiejętność pracy w grupie
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
- Jeden dodatkowy dzień wolny oraz dopłata do dojazdów
- Dofinansowanie karty lunchowej i system kafeteryjny
- Paczki świąteczne dla dzieci, pakiet relokacyjny oraz program emerytalny
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »