Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
- Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego (poziom native) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane, mile widziane w środowisku technologicznym
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy zdalnej
- Techniczne podejście do rozwiązywania problemów
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły
Firma oferuje:
Oferujemy
- Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
- Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
- Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
- Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
- Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »