Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Referent ds. Administracji
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa administracyjna sekretariatu.
- Bieżąca obsługa klientów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie sprzedaży.
- Kontrola wykorzystania środków przy użyciu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami.
- Nadzór nad podwykonawcami (utrzymanie czystości, ochrona, ratownictwo wodne).
- Zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych i promocja Centrum.
- Obsługa abonamentów parkingowych i systemu parkingowego.
- Ewidencjonowanie wykorzystania komercyjnego obiektu i przygotowywanie sprawozdań.
- Współpraca z obsługą techniczną i biurem nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimalne wykształcenie średnie.
- Umiejętność obsługi pakietu Office.
- Znajomość mediów społecznościowych.
- Zdolności organizacyjne, samodzielność, sumienność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Pracę od 8:00 do 16:00.
- Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku akademickim.
- Bogaty pakiet socjalny i systemy premiowe.
- Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych i ubezpieczenia na życie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »