eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Customer Support Agent with Spanish [rekrutacja prowadzona online]

Kto szuka:

Cloud Best Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Support Agent with Spanish [rekrutacja prowadzona online]

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

 

If you are a person, who:
  • Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something;
  • Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things;
  • Likes a modern working environment with a start-up culture;
  • Is a team player and likes to work in a dynamically changing environment.
And your professional profile is relevant to the following skills:
  • Good spoken and written English (Min. B2);
  • Native Spanish;
  • Excellent organizational skills;
  • Available to work weekdays, weekends and holidays (shift work);
  • Strong written and verbal communication skills;
  • Min. 1 year of Customer Service experience;
  • Legally authorized to work in Poland;
  • Preferred experience using a ticketing system to handle customer requests.
We are looking for a person just like you!

 

Wymagania stawiane pracownikowi:

By joining our team you gain:
  • Possibility of personal development and gaining experience in an international environment;
  • A team of enthusiasts who successfully create a company in the fast growing blockchain industry;
  • Great atmosphere and attractive working conditions in a start-up culture;
  • Work in the modern office in attractive location at Wioślarska 8 (next to the Vistula river);
  • Private medical care and co-financed sports card;
  • Extra integration trips and events;
  • Celebration of your birthday;
  • Fresh pressed juices;
  • Massages in the office;
  • English classes at work;
  • Flexible working hours.

Firma oferuje:

Challenges for you:
  • Supporting, troubleshooting, and resolving end user issues in the client software applications
  • Current, comprehensive e-mail customer service;
  • Following through to ensure each customers case is resolved and closed appropriately;
  • Providing excellent customer service in a fast-paced environment;
  • Handling the translation process of each requested document;
  • Adhere to departmental procedures for all emergencies;
  • Caring for the company's image.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2020-10-25

do końca oferty: 21 dni

pracodawca: Cloud Best Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu w 2019 roku

    Wynagrodzenia w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu w 2019 roku

    W 2019 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń wzięło udział 20 498 osób zatrudnionych w Warszawie, 9 128 w Krakowie i 5 613 we Wrocławiu. Mediana wynagrodzenia całkowitego w Warszawie wyniosła 6 300 PLN, w Krakowie 5 500 PLN, we ...

  • Czy wynagrodzenia 2019 nas zadawalały?

    Czy wynagrodzenia 2019 nas zadawalały?

    W 2019 roku mediana miesięcznych wynagrodzeń całkowitych wśród uczestników Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wyniosła 4 785 PLN brutto i była wyższa o 285 PLN niż rok wcześniej. Czy byliśmy usatysfakcjonowani z naszych zarobków?

  • Uwaga! Od 30 lipca nowe zasady delegowania pracowników

    Uwaga! Od 30 lipca nowe zasady delegowania pracowników

    Nadchodzą zmiany w zasadach delegowania pracowników. Przepisy, które mają obowiązywać od 30 lipca br., wprowadzają m.in. maksymalny okres delegacji oraz zmiany w regułach wynagradzania delegowanych pracowników. Celem ustawy jest ustalenie ...

  • Wypowiedzenie umowy o pracę z powodu pandemii? Sprawdź swoje prawa

    Wypowiedzenie umowy o pracę z powodu pandemii? Sprawdź swoje prawa

    W obliczu walki z negatywnymi skutkami pandemii niemała wcale rzesza firm zmuszona była zdecydować się na tak trudny krok, jak redukcja etatów. Zwolnienia grupowe lub indywidualne dotknęły i ciebie? Szef wręczył ci wypowiedzenie umowy o ...

  • e-ZLA wystawi asystent medyczny, ale za błędy odpowie lekarz

    e-ZLA wystawi asystent medyczny, ale za błędy odpowie lekarz

    Obowiązujące w naszym kraju przepisy zezwalają, aby e-zwolnienie wystawił pacjentowi nie lekarz, ale asystent medyczny. Warto przy tym wiedzieć, że ten ostatni działa na mocy ważnego przez 12 miesięcy upoważnienia lekarskiego. Z tego też ...