eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyzachodniopomorskiekierownikSmart-HRSprzedaż

Znajdź oferty pracy

11 142 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierownik
pracodawca: Smart-HR
branża: Sprzedaż
województwo: zachodniopomorskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Regionalny Kierownik Sprzedaży

    2025-05-29 Smart-HR Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Szczecin
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały: Sprzedaż produktów i usług firmy na terenie województwa wielkopolskiego oraz zachodniopomorskiego, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B, Prowadzenie negocjacji handlowych, ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie przepisy następujących ustaw: Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...